Cum se returnează produsele?

Iată ce pași trebuie urmați pentru a returna produsele:

  • Notificați-ne în scris intenția de returnare a produselor, prin poștă, email sau folosind formularul de contact din site
  • Împachetați produsele cu atenţie, în starea în care vi le-am livrat, inclusiv factura inițială, certificate de garanție, etichete etc
  • Lipiţi eticheta cu adresa noastră de retur
  • Când aveţi coletul pregătit, sunaţi-ne sau scrieţi-ne la adresa de email contact@amarant.ro, pentru a demara procesul de recuperare a produselor
  • Un reprezentant al Diete Speciale vă va suna sau vă va trimite un e-mail cu detalii despre sosirea curierului pentru preluarea coletului de la dumneavoastră. Vom furniza datele dumneavoastră de contact curierului, pentru a înlesni preluarea coletului.
  • Dacă alegeţi o altă metodă de returnare decat cea oferită de Diete Speciale, folosiţi servicii poștale care permit înregistrarea expedierii şi păstraţi dovada acesteia
  • Pentru cumpărăturile care includ produse gratuite, trebuie să ne returnați și orice produse gratuite pe care noi vi le-am livrat (cu excepția materialelor sau produselor promoționale pe care vi le-am livrat noi voluntar alături de produsele comandate de dumneavoastră).

Atenție, nu toate produsele pot fi returnate. Consultați Termenii și condițiile sau contactați-ne pentru mai multe informații.